Размер шрифта
A- A+
Межбуквенное растояние
Цвет сайта
A A A A
Изоображения
Дополнительно

Разделы сайта

Главная

Математика и информатика

Класс:     1

МАТЭМАТЫКА

20.04

Тэма: сувязь паміж сумай і складаемымі

Заданні ў падручніку і рабочым сшытку – урок 88:

-         вусна разабраць заданні падручніка;

-         скласці табліцу аднімання з лікамі 5 і 6 і завучыць яе;

-         скласці прыклады з тройкамі лікаў (сшытак – заданне 1);

-         выбраць правільнае рашэнне задачы і знайсці адказ (заданне 2 у сшытку);

-         заданне на кемлівасць (сшытак – заданне 3).

 21.04

Тэма: таблічнае адніманне з лікамі 7, 8, 9

Заданні ў падручніку і рабочым сшытку – урок 89:

-         вусна разабраць заданні падручніка;

-         скласці табліцу аднімання з лікамі 7, 8, 9 і завучыць яе;

-         пабудаваць ланцужок з прыкладаў-паруснікаў: адказ папярэдняга прыклада – гэта пачатак наступнага прыклада (сшытак – заданне 1);

-         выбраць правільнае рашэнне задачы і знайсці адказ (заданне 2 у сшытку);

-         заданне на кемлівасць “Што лішняе?” (сшытак – заданне 3).

 22.04.2020

Тэма: пазатаблічнае адніманне з лікамі 5, 6, 7, 8, 9

Заданні ў падручніку і рабочым сшытку – урок 90:

-         вусна разабраць заданні падручніка;

-         заданне Божай Кароўкі выканаць у рабочым сшытку;

-         запісаць прыклады, гледзячы на схему (сшытак – заданне 1);

-         дапоўніць умову задачы, выбраць рашэнне задачы, абвесці яго, напісаць адказ (сшытак – заданне 2);

-         заданне на кемлівасць “Што лішняе?” (сшытак – заданне 3). (Увага! Спачатку з літар скласці словы.)

24.04

Тэма: Пазатаблічнае складанне з утварэннем ліку 20. Пазатаблічнае адніманне ад ліку 20

Заданні ў падручніку і рабочым сшытку – урок 91:

-         вусна разабраць заданні падручніка;

-         заданне Божай Кароўкі выканаць у рабочым сшытку;

-         падабраць пары прыкладаў з аднолькавым адказам (паказаць стрэлкамі) (сшытак – заданне 1);

-         аформіць умову і рашэнне задачы (сшытак – заданне 2);

-         абвесці лішні лік (сшытак – заданне 3)

27.04

Тэма: “Задачы, раскрываючыя сэнс дзеяння складання са словамі “столькі,
сколькі…”

Заданні ў падручніку і рабочым сшытку – урок 92:

-         вусна разабраць заданні падручніка;

-         запісаць лікі ў парадку ўзрастання (заданне ад Божай Кароўкі)

-         правесці стрэлачкі да адказаў (сшытак – заданне 1);

-         закрэсліць лішнія капеечкі за кошт прадметаў (заданне 2 у сшытку);

-         заданне на кемлівасць: упісаць адпаведны лік (сшытак – заданне 3).



29.04

Тэма: замацаванне

Заданні ў падручніку і рабочым сшытку – урок 93:

-         вусна разабраць заданні падручніка;

-         запісаць рашэнне задачы ад Божай Кароўкі;

-         паставіць патрэбны знак “>, <, =” (сшытак – заданне 1);

-         спачатку расфарбаваць кожны лік у розныя колеры каляровымі
алоўкамі, а потым расфарбаваць малюнак рашаючы прыклады, каб іх адказы
адпавядалі выбраным колерам (сшытак – заданне 2);

-         заданне на кемлівасць: абвесці адказ (сшытак – заданне 3).

01.05 – 08.05

Тэма: Замацаваннне. Прамая лінія. Кропка. Адрэзак. Параўнанне даўжынь прадметаў. Адзінка даўжыні – сантыметр. Лінейка. Вымярэнне даўжынь адрэзкаў

Заданні ў падручніку і рабочым сшытку – урокі 93 – 100.

11.05 – 15.05

Тэма: Пабудаванне прамой і адрэзка. Пабудаванне адрэзка, які даўжэй (карацей) дадзенага адрэзка на некалькі сантыметраў. Адзінкі даўжыні – сантыметр і дэцыметр.

Заданні ў падручніку і рабочым сшытку – урокі 101 – 104.

 

25.05 – 29.05

Тэма: Паўтарэнне. Кантроль ведаў.

 Заданні ў падручніку і рабочым сшытку – урокі 115 – 120

Класс:    2

МАТЭМАТЫКА

21.04

Тэма: Праверка складання

С. 78 (1,2)

С. 79 (7,9)

С. 80 (1-3)

С. 81 (4,7)

Д/З:  C.81 (8,9)

 22.04

Тэма: Праверка адымання

Зрабіць нумары на с.82-83

Дата: 24.05

Тэма: Кампаненты дзеяння множання

 Выканаць с. 90 – 93.

Д/З:С. 93 № 9, № 10.

Дата: 25.04

Тэма: Множанне

 Выканаць: с. 88 – 89.

 Д/З:С. 88  №7, №8.

Дата: 11.05

Тэма:Кампаненты дзеяння дзялення.

Узаемасувязь множання і дзялення

 Выканаць с. 106 – 107.

Д/З:С. 107 № 8, № 9.

 Дата: 12.05

Тэма: Выніковая кантролья работа

 Дата: 13.05

Тэма:Табліцы дзялення на лік 2 і з дзеллю 2

Выканаць с. 108 – 109.

Д/З:С. 109 № 7, № 8.

 Дата: 15.05

Тэма:Табліцы множання ліку 3 на адназначныя лікі

Выканаць с. 110 – 111.

Д/З:С. 111 № 6, № 7.

 

Дата: 18.05

Прадмет: Матэматыка

Тэма: Табліца множання на лік 3

 Выканаць с. 116 – 117.

Д/З: С. 117 № 8, № 9.

 

Дата: 19.05

Прадмет: Матэматыка

Тэма: Табліцы дзялення на лік 3 і з дзеллю 3

Выканаць с. 118 – 119.

Д/З: С. 119 № 8, № 9.

 

Дата: 20.05

Прадмет: Матэматыка

Тэма: Паўтарэнне табліц множання і  дзялення на лікамі 2 і  3

Выканаць с. 120 – 121.

Д/З:С. 121 № 7, № 8.

 

Дата: 22.05

Прадмет: Матэматыка

Тэма: Замацаванне ведання табліц множання і  дзялення на лікамі 2 і  3

Выканаць с. 122 – 123.

Д/З:С. 123 № 6, № 7.

Дата: 25.05 – 29.05

Прадмет: Матэматыка

Тэма: Паўтарэнне матэрыялу, вывучанага ў 2 класе

Выканаць с. 124 – 127.

 

 

 

 

 

Класс:   5

Математика

Дата

Тэма

Заданні і указанні для выканання

 

20.04.2020

 

21.04.2020

Плошча. Адзінкі вымярэння плошчы

(Ведаць: адзінкі вымярэння плошчы;

Умець: выражаць адны адзінкі вымярэння плошчы праз другія)

§ 13, ст. 107 –109

(прачытаць, звярнуць увагу на адзінкі вымярэння плошчы, як яны суадносяцца паміж сабой; разгледзець схему на ст. 109)

№ 295 – 307(№ 295, 296 зрабіць вусна; з №297 – 303 рашыць заданне а) у першы дзень, заданне б) – у друг, з дапамогай узору і схемы на ст. 109 выясніць: трэба множыць або дзяліць і на колькі;для рашэння задач № 304 – 307 трэба успомніць формулу плошчы прамавугольніка)

Заданні з раздзела “Правер сябе!”;

№ 311 – 314 – па жаданню

 

22.04.2020

 

23.04.2020

Плошча прамавугольнага трохвугольніка і некаторых відаў многавугольнікаў

(Ведаць: формулу для вылічэння плошчы прамавугольнага трохвугольніка;

Умець знаходзіць плошчу прамавугольнага трохвугольніка і некаторых відаў многавугольнікаў)

 

§ 14, ст.113 – 114

 (прачытаць, разабраць рашэнне задач № 1 і № 2, запісаць у сшытак формулу для вылічэння плошчы прамавугольнага трохвугольніка S=(a · b):2)

№ 315, 316, 317 рашыць у першы дзень;

№ 318, 321, 329 рашыць у другі дзень;

Дадаткова па жаданню рашыць № 319, 320, 329 і задачы на паўтарэнне № 322 і 326

Класс:    6

Дата выполнения:


Тема урока:


Задания для выполнения:


Домашнее задание:

§

Информатика

Дата

Тэма

Заданні

1

21.04

Вывучэнне гатовых праграм  для камп'ютарнага выканаўца

  • § 18

Практыкаванне стр. 125

№2,3

Вынікі адправіць настаўніку інфарматыкі  на пошту

brakovo-school@mogilev.by

 

2

05.05

Складанне праграм з дапамогай гатовых фрагментаў

  • § 19

Практыкаванне  стр. 131

№1(а), 

стр. 132  №2(в)

Скласці праграму з дапамогай каманды OnVector

Вынікі адправіць настаўніку інфарматыкі  на пошту

brakovo-school@mogilev.by

 

3

12.05

Выкарыстанне падпраграм. Складанне алгарытмаў для выканаўца Чарцёжнік

  • § 20

Практыкаванне стр. 139

№1(б)

Скласці праграму з дапамогай каманды OnVector і  дапаможнага алгарытма

Вынікі адправіць настаўніку інфарматыкі  на пошту

brakovo-school@mogilev.by

 

4

19.05

Паняцце сеткі Інтэрнэт.

Сэрвісы сеткі Інтэрнэт.

  • § 21 Прачытаць і адказаць на пытанні.

5

26.05

Паняцце аб электроннай пошце. Работа ў сетцы Інтэрнэт.

  • § 22-23

Практыкаванне  стр. 150  №2

Вынікі адправіць настаўніку інфарматыкі  на пошту

brakovo-school@mogilev.by